صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

بایگانی

طراحی آرم و لوگو چیست؟

مهرنوش حکمت | جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

طراحی لوگو چیست؟

طراحی آرم چیست؟ به نظر می رسد اساسی ترین سؤالات است.

همه می دانند طراحی آرم چیست. ما هر روز آرم ها را می بینیم. آنها ما را احاطه کرده اند.

شرط می بندم اگر همین حالا به اطراف خود نگاه کنید ، حداقل 5 آرم را مشاهده خواهید کرد. من می توانم طرح های آرم را ببینم؛ HMRC ، EDF ، Homepride ، دیزنی و اپل. و این فقط با بالا بردن سر من از کامپیوتر است.

راحی لوگو ما را احاطه کرده است. همه یک آرم دارند.

اما ، طراحی آرم چیست؟ و آرم چه کاری انجام می دهد؟

بیا یک نگاهی بیندازیم…

نام تجاری شما در مقابل هویت برند شما در مقابل طراحی لوگوی شما

اولین چیزی که ما باید پاکسازی کنیم تفاوت بین مارک شما ، هویت نام تجاری شما و طراحی لوگوی شما است.

فریب نخورید ، آنها یکسان نیستند! با این وجود ، باید به هریک از آنها توجه جدی داشته باشید.

نام تجاری شما

نام تجاری شما تصویر شرکت شما به عنوان یک کل است. این مأموریت ، چشم انداز ، داستان و استراتژی برند شماست ، همه به هم پیچیده شده اند.

اگر در تلاش هستید تا سر برند خود را بفهمید و مارک تجاری خود را چگونه شکل دهید ، پس به راهنمای نهایی برندسازی مشاغل کوچک نگاهی بیندازید . این بسته بندی شده پر از نکات و توصیه هایی برای نام تجاری کسب و کار شما است.

هویت برند شما

هویت برند شما نمایشی بصری از برند کلی شما است. اینگونه است که برند شما بصری ارتباط برقرار می کند.

و مطمئناً ، طراحی لوگو شما بخشی از هویت برند شما است ، اما چیزهای بیشتری از آن وجود دارد. این زبانی است که شما استفاده می کنید ، انتخاب های تایپی که انجام می دهید ، سبک عکاسی در ارتباط با نام تجاری شما و موارد دیگر.

وقتی با یک آژانس طراحی کار می کنید تا به طراحی و توسعه برند خود کمک کنید ، آنها باید هویت برند شما را در یک سندی بپیوندند ، که اغلب آنرا راهنمایی های هویت برند می نامند.

این می تواند در هنگام کار با دیگران مورد استفاده قرار گیرد تا به ارتباط بصری برند شما کمک کند.

طراحی آرم شما

طراحی لوگو شما با استفاده از یک نشان آرم ، راه حل چاپی یا ترکیبی از هر دو ، تجارت شما را به ساده ترین شکل مشخص می کند.

این همه چیزی است که در آن وجود دارد. طراحی آرم شما ساده ترین نمایش تصویری از تجارت شما ممکن است.

از تیک نایک گرفته تا طلای طلای مک دونالد ، بهترین آرم ها تا حد امکان ساده است.

به نقل از خلاق ، آنتوان دو سنت اگزوپری:یک طراح می داند که او به کمال رسیده است نه هنگامی که چیز دیگری برای افزودن نباشد ، بلکه وقتی چیزی برای از بین بردن وجود ندارد.

هنگامی که به طراحی لوگوی خود نگاه می کنید این نکته را در نظر داشته باشید.

طراحی لوگو چیست؟

طراحی آرم شما دارای چندین کار است. بیایید با جزئیات بیشتری به هریک از آنها بپردازیم.

طراحی لوگوی شما اعتماد و شناخت برند را ایجاد می کند

ایجاد اعتماد و شناخت با مخاطبان و مشتریان می تواند نقش مهمی در موفقیت مشاغل شما داشته باشد.

وقتی آرم خود را بر روی چیزی قرار دهید ، شما به طور رسمی آن را "مهر تأیید" می دهید. و دقیقاً مانند منتقدان فیلم ، منتقدان مواد غذایی و سایر داوران ، این به معنای چیزی است.

با داشتن طرح آرم خود بر روی چیزی ، شما تضمین می کنید تا به قولی که برند شما داده است عمل کند و مشتریان شما می توانند به آن اعتماد کنند.

مردم آرم ها را می شناسند. و این یکی از عمده کارهایی است که باید طراحی لوگوی شما برای شما انجام دهد. ایجاد اعتماد و اعتماد.

به آرم نایک فکر کنید. این در همه جا ظاهر می شود ، و شما می دانید که در هر زمان چیست.

آرم شما باید همین کار را برای مشتریان خود انجام دهد.

طراحی لوگوی شما باعث می شود از رقابت فاصله بگیرید

به دور از نامگذاری چیزهای مختلف در شرکت ، طراحی آرم شما به شما کمک می کند تا از رقابت خود متمایز شوید.

در مورد McDonalds vs Burger King فکر کنید. دو زنجیره برگر معروف و شناخته شده است.

در حالی که برگر کینگ از همبرگرهای بهتری برخوردار است (درست است ، شما مرا شنیدید!) ، مطمئناً مک دونالد آرم موفقیت آمیز تری دارد.

شرط می بندم که شما هم اکنون می توانید به نماد مک دونالد در ذهن خود فکر کنید. با این حال آرم Burger King می تواند کمی فازی باشد.

برای مرجع ، در اینجا آنها عبارتند از:

هر زمان طلای قوس برنده می شود. شما می دانید آنها چه هستند. این آرم باعث می شود بوی تراشه های مک دونالد (سیب زمینی سرخ شده) بوی من بماند و باعث شود که بخواهم به خودروی خود بروم و سر بزنم تا یکی از آنها را بگیرم.

و دلیلش این است که ...

طراحی لوگوی شما بصری برند شما را در ابتدایی ترین شکل نشان می دهد

آرم مک دونالد برنده می شود ، زیرا بصری این برند را به ابتدایی ترین شکل ممکن نشان می دهد.

طلاهای طلایی یک M را تشکیل می دهند ، اولین حرف در مک دونالد است. با این حال ، این واقعیت که "قوس" طلایی است ، سیب زمینی سرخ کرده را به شما یادآوری می کند. سپس بو ، سپس میل. کل آرم عقاید مربوط به نام تجاری را به وجود می آورد.

آنها از آرم خود برای نشان دادن نام تجاری خود استفاده کرده اند.

و به همین دلیل ، آنها یکی از موفق ترین آرم های همه زمان ها را دارند.

برای رکورد ، من بزرگترین هوادار مک دونالد نیستم ، اما شما نمی توانید با قدرت برند ، هویت برند و طراحی لوگو آنها استدلال کنید.

طراحی لوگو چه باید باشد؟

طراحی لوگو آنلاین شما باید پنج نکته اصلی باشد. ما این موارد را قبلاً در 7 مرحله ما به یک پست طراحی لوگوی کارآمدتر پرداخته ایم ، اما اجازه دهید یک طراوت سریع داشته باشیم…

1. به یاد ماندنی

طراحی آرم شما باید به یاد ماندنی باشد. اگر مردم نتوانند آن را به خاطر بسپارند ، نکته در آن چیست؟

با به یاد ماندنی بودن ، به رسمیت می شناسید. و به یاد ماندنی ، آرم شما باید باشد ...

2. ساده

هر چه ساده تر بهتر باشد.

لوگوی خود را پایین بیاورید تا اینکه قلب طراحی باقی بماند ، سپس از خود بپرسید "آیا این نمایانگر تجارت ما است؟"

اگر چنین است ، پس برنده شوید.

3. همه کاره

طراحی آرم شما در طیف گسترده ای از سیستم عامل ها مورد استفاده قرار می گیرد. از وب سایت خود گرفته تا رسانه های اجتماعی ، تا اطلاعیه های مطبوعاتی و طراحی های بیلبورد عظیم.

بنابراین باید متنوع باشد. طراحی آرم شما باید در 2mm x 2mm و همچنین 100m x 100m کار کند.

در این یادداشت ، اطمینان حاصل کنید که طراحی آرم خود را هم به عنوان شطرنجی و هم به صورت برداری انجام می دهید.

Raster یک فرمت پرونده مانند JPEG یا PNG است. وکتور یک پرونده EPS یا Illustrator است. طراح شما باید هردو را در اختیار شما قرار دهد.

4- مناسب

شما باید متناسب با آرم خود باشید.

در بخش مالی؟ احتمالاً صورتی روشن نیست. اگرچه شاید برند شما تنظیمات رادیکال و متفاوت داشته باشد ، بنابراین صورتی انتخابی عالی خواهد بود!

مدیر تشییع جنازه؟ بیایید دور از کمیک سانز و تایپوگرافی رنگارنگ جسورانه باشیم.

مناسب بودن مهم است. شما نمی خواهید مشتریان بالقوه خود را خاموش کنید.

5. بی موقع

بی موقع بودن در طراحی لوگو بسیار مهم است. و احساس می کنم یک پست بزرگتر به اینجا می رسد ، اما "روند" طراحی لوگو زباله است. از آنها دور شوید.

آرم Coca Cola به سختی تغییر کرده است. زیرا هرگز از تاریخ خارج نمی شود. این روند را دنبال نمی کند. این سازگار است و بنابراین مرتبط است.

پیروی از روندهای احمقانه طراحی آرم آنلاین روشی مطمئن برای تضمین نیاز به طراحی مجدد آرم خود در سال آینده است. بنابراین از دست دادن هرگونه ارزش برند و یا وفاداری به برند که با مشتریان خود ایجاد کرده اید.

چه عناصر طراحی لوگو را تشکیل می دهند؟

اکنون که می دانیم طراحی آرم شما باید چه کاری انجام دهد ، بیایید به چهار عنصر کلیدی که یک آرم ایجاد می کنند نگاهی بیندازیم.

1. تایپوگرافی

تایپوگرافی متنی است که در طراحی آرم شما قرار دارد. این معمولاً نام تجاری شما خواهد بود ، اما ممکن است شما نیز شعار یا برچسب بزنید.

2. علامت گذاری آرم

علامت لوگو "بیت تصویر" است. این همان چیزی است که بسیاری از مردم در مورد صحبت کردن در مورد طراحی آرم ، صحبت می کنند.

یک علامت آرم اغلب با تایپوگرافی همراه است. برخی از افراد به دنبال یک آرم انتزاعی می روند ، برخی دیگر به دنبال یک آرم مبتنی بر متن یا نمایندگی تحت اللفظی از مشاغل خود می روند.

در Canny ، ما ترجیح می دهیم علائم آرم و طرح هایی ایجاد کنیم که مفهومی در پشت آنها باشد. بنابراین ما عناصر را ترکیب می کنیم ، یا از آنها برای برقراری ارتباط با چیزهای دیگر استفاده می کنیم.

مثلا؛

کار ما با LetsG.ooo ترکیبی از یک هواپیمای کاغذی تاشو ، با چرتکه است. این مارک در مورد سفر و سفر با بودجه کم است. ترکیب پول و مسافرت.

با ترکیب ایده ها و تصاویر ، می توانید مفهومی بی نظیر به دست آورید که در واقع به متفاوت شدن برند شما کمک می کند.

3. رنگ

فراتر از تایپوگرافی و مارک ، رنگی است. رنگهای مختلف چیزهای مختلفی را برقرار می کنند.

بیایید به یک مثال بزنیم:

از رنگ آبی برای برقراری ارتباط اعتماد و احساس استقرار استفاده می شود. آبی به همین دلیل اغلب در بخش مالی مورد استفاده قرار می گیرد.

و مثال دیگر:

سبز اغلب برای محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده می شود. با رشد ، طبیعت ، توسعه ، بیرون از منزل و تازه ارتباط برقرار می کند.

رنگ عنصر مهمی در طراحی آرم شماست. یکی از کارهای مورد علاقه ما برای اطمینان اینست که آرم شما به دو رنگ و سیاه و سفید کار کند.

به این ترتیب ، شما از هیچ یک از طراحی های آرم اشتباه نمی گیرید و کاری دارید که بتوانید برند خود را به آینده سوق دهید!

4- متن

طراحی آرم شما به زمینه نیاز دارد. به این فکر کنید که لوگوی شما چه زمانی و کجا کاربرد دارد و آن را در آن سناریوها آزمایش کنید.

ما اغلب طرح های آرم را در وب سایت ها ، جبهه های فروشگاه ، مواد چاپی ، کمپین های تبلیغاتی و موارد دیگر مشاهده می کنیم.

مهم است که طراحی آرم شما همه کاره باشد و مهم نیست از روش ارتباطی شما استفاده کند.

طراحی های مورد علاقه ما

در کن ، ما اغلب در مورد طراحی آرم مورد علاقه خود همیشه بحث و گفتگو داریم. و کدام یک از آنها مؤثر است.

مهم نیست که بحث ها و بحث ها چقدر گرم شود ، سه نام وجود دارد که به هر مناسبت جمع می شوند.

  1. FedEx
  2. مک دونالد
  3. نایک

بیایید به جزئیات هر یک از طرح های آرم آنها بپردازیم.

FedEx

FedEx که در سال 1973 توسط فردریک دبلیو اسمیت تأسیس شده است ، مخفف نام کامل شرکت "Federal Express" است.

FedEx سابقه طراحی لوگو جالب داشته است. در ابتدا آنها یک آرم طراحی شده توسط ریچارد Runyan داشتند. آرم اصلی به موفقیت آمیز FedEx کمک کرد.

در سال 1994 ، این آرم با لوگوئی که امروزه می شناسیم جایگزین شده است ، طراحی شده توسط Lindon Leader ، از Landor Associates.

فضای بین E و X یک فلش کوچک را تشکیل می دهد که بین آنها پنهان است. این به معنای نماد سرعت و دقت FedEx است.

و هنگامی که آن را دیدید ، نمی توانید آن را غافلگیر کنید.

مک دونالد

ما در این پست قبلاً در مورد مک دونالد زیادی صحبت کرده ایم. اما آنها از طراحی لوگو عالی برخوردار هستند.

در ابتدا با عنوان "باربیک مشهور مک دونالد" شناخته می شد ، نماد مک دونالد با "طلای طلایی" که همه ما با آن آشنا شده ایم ، شروع نمی شود.

لوگوی اصلی در سال 1940 نام این شرکت را نشان می داد که دو خط موازی بر عنصر "معروف" تأکید می کردند. طراحی لوگو در سال 1948 متن بسیار پیچیده و متنوعی سفید با زمینه سیاه و معرفی شخصیت بود.

در سال 1953 ، اگرچه کمی خزنده ، شخصیت مورد توجه قرار گرفت. طلسم به اسپیپی معروف بود و لوگوی همه چیز موفقیت آمیز نبود.

سرانجام ، در سال 1960 ، معمار استنلی متستون موج مغزی را برای The Golden Arches به دست آورد. در ابتدا این آرم دارای یک برش شکاف در سراسر آن بود که تا سال 1968 فاش شد.

و اینگونه متولد The Arches Golden بود. برای مرور دقیق تر ، مقاله ویکی پدیا را در لوگوی مک دونالد بررسی کنید.

همچنین ، اگر فیلم The Founder را ندیده اید ، با بازی مایکل کیتون با بازی Ray Kroc ، که به معروف شدن مک دونالد کمک کرده است ، آن را بررسی کنید. این شگفت انگیز است!

نایک

و سرانجام به نایک ، با ارزش ترین مارک ورزشی جهان می رسیم.

در ابتدا با نام Blue Ribbon Sports که تاسیس شد ، نام تجاری Nike تا سال 1971 ، هنگامی که تولید کفش ورزشی خود را آغاز کردند ، به وجود نیامد.

نماد نایک "Swoosh" توسط بنیانگذار فیلیپ نایت انتخاب شد. اما به شکلی نیمه قلب انتخاب شد. گزارشگر ، او گفت: "من آن را دوست ندارم ، اما بر من رشد می کند."

اکنون ، طراحی آرم نایک یکی از نمادین ترین آرم های جهان است.

این آرم نمادین است ، که در سال 1995 ، این شرکت تصمیم گرفت نام تجاری را به طور کلی حذف کند و Swoosh را به عنوان تنها نشان تجاری این شرکت واگذار کرد. این تطبیق پذیری و شناخت برند است.

نتیجه گیری: طراحی لوگو چیست؟

طراحی لوگو ابزاری برای برندسازی و بازاریابی است که می تواند برای نشان دادن مشاغل مورد استفاده قرار گیرد.

به سادگی قرار دهید؛ آرم شما نشان دهنده نام تجاری تجاری شما است. این چیزی ساده است که ، هنگامی که وفاداری به برند را می سازید ، مشتریان به اعتماد و تشخیص می آیند.

ما هر روز طراحی آرم را می بینیم ، بیشتر طراحی آرم در یک زمینه تجاری یا برای نشان دادن یک تجارت استفاده می شود.

از طرح آرم به عنوان نشان دهنده استفاده می شود. چیزی را برقرار می کند. یک پیام ، یک احساس یا یک داستان. با چیزی در مغز شما طنین انداز می شود و داستانی را بازگو می کند.

در مورد طراحی لوگو چه احساسی دارید؟ چشمگیرترین طراحی لوگو که دیده اید چیست؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

  • مهرنوش حکمت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی