صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

بایگانی

رای حرفه ای در طراحی شخصیت تنظیم کنید

مهرنوش حکمت | چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

برای حرفه ای در طراحی شخصیت تنظیم کنید

ی تعجب نیست که بگوییم طراحی شخصیت یکی از هیجان انگیزترین ، خلاق ترین و مشهورترین رشته های هنری است. افسانه های خلاق HR Giger ، Phil Tippett و Ray Harryhausen آن را می شناختند ، با دیدگاه های خود برای شخصیت های الهام بخش هزاران ذهن خلاق و میلیون ها سرگرم در سراسر جهان. 

بنابراین جای تعجب نخواهد داشت که طراحی شخصیت نیز یکی از دشوارترین زمینه های خلاقیت است. این جایی است که برنامه طراحی شخصیت CGMA می تواند کمک کند. 

برنامه جدید CGMA که برای اصول اولیه ترسیم و طراحی آن طراحی شده است ، با دقت و مهارت های اصلی را بنا می کند تا به شما آموزش سر به انگشتان پا در هنر طراحی شخصیت و آفرینش شخصیت برای صنایع سرگرمی ارائه دهد. در پایان برنامه ، شما را به صورت ایده آل قرار می دهد تا بتوانید از یک موقعیت هنری طراحی / مفهوم شخصیت در یک فیلم ، انیمیشن ، بازی یا استودیوی پرینت استفاده کنید. 

برای ثبت نام در برنامه طراحی شخصیت ، باید برنامه بنیاد و طراحی CGMA را با موفقیت تکمیل کنید یا نمونه کارهایی را ارائه دهید که مهارت های طراحی هسته کافی و دانش آناتومی شخصیت یا حیوان را نشان دهد. دانش آموزان CGMA با ارائه بهترین آموزش ممکن ، اکنون می توانند از یک سال دسترسی طولانی به محتوا استفاده کنند (توجه داشته باشید: لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی جدید به صورت برگشت پذیر در دسترس نیست).

بیایید نگاهی دقیق تر به آنچه که برنامه طراحی شخصیت CGMA برای ارائه ...

طراحی سر و ساخت با کریستین ناکوردا

این دوره با تکیه بر اطلاعات پوشش داده شده در دوره ترسیم اولیه تحلیلی شکل تحلیلی ، دانشجویان را به چالش می کشد تا از طریق معرفی موضوع اضافی سر انسان ، آن مهارتها را تحت فشار قرار دهند. دانش آموزان با ساختارهای اساسی آن ، گروههای عضلانی اساسی و چگونگی تأثیر آنها بر اشکال مختلف بیان ، ساختار انواع مختلفی از موها و رندرینگ آشنا می شوند و در پایان ، ایجاد چهره ای کاملاً ساخته و کاملاً ریز تنظیم می شود.

طراحی کاراکتر برای انیمیشن با Nate Wragg

این دوره مرجع و شکستن خط لوله شما به مواردی راجع به طراحی انیمیشن را شامل می شود. در ابتدا با استفاده از اشکال به عنوان بلوک های ساختمانی برای شخصیت های ساختمان ، به تخیل خود اجازه می دهید وحشیانه عمل کند و مرزهای طراحی را تحت فشار قرار دهد. این دوره همچنین دقیقاً در مورد اینکه چه چیزی برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه ای لازم است ، بحث می کند.

طراحی لباس با کلیتون استیلول

دانش آموزان روش هایی را برای چگونگی "پوشیدن" یک چهره برای متناسب با نیازهای شخصیت های شخصیت های خود ، کشف می کنند. با استفاده از لباس و لوازم جانبی ، شما قادر خواهید بود به شخصیت های خود داستان بدهید و آنها را به زندگی بیاورید. دانش آموزان همچنین در مورد بافت ها و روش های صحیح ارائه انواع مختلف مواد در فتوشاپ آشنا می شوند.

طراحی کاراکتر برای تولید با Nate Wragg

این کلاس بر گرفتن طرح های شخصیت شما از طریق خط لوله تولید و یادگیری تمرکز دارد تا طرح های شما برای انیمیشن کاربردی شود. شما هر دو نوع وظیفه متداول و مهم را که از شما بعنوان یک متخصص کار انتظار می رود ، پوشش خواهید داد. شما نه تنها با تجربه یک محیط حرفه ای واقعی ، بلکه با آثار هنری با کیفیت و عالی روبرو خواهید شد که با افتخار به نمایش در سبد خود خواهید پرداخت.

نقاشی پرتره دیجیتال با ملانیا دلون

این دوره بیش از تکنیک های مختلف ارائه رنگ و بافت برای ایجاد پرتره های باورنکردنی انسانی است. توجه ویژه ای به ویژگی های صورت که روی ساختار سطح ، رندرینگ پوست (شفافیت ، رنگ / اشباع / ارزش و دمای رنگ و غیره) طراحی شده است ، مطالعات لایه لایه و دستکاری پس زمینه / پیش زمینه. همچنین به بررسی موضوعات پرتره علمی تخیلی به عنوان بخشی از گزینه های داده شده برای نقاشی در این دوره می پردازد. 

در پایان دوره ، دانشجویان باید یک یا دو پرتره کاملاً رندر ایجاد می کردند. بیاموزید که چگونه یک پرتره را از ابتدا تا انتها با یک طرح مداد شروع کنید ، سپس از نورپردازی ، رنگ آمیزی ، ایجاد ویژگی های واقعی چهره و احساسات در ترکیب های ما برای یک نقاشی دیجیتال موفق پرتره استفاده کنید.

آناتومی لباس با ران لمن

در این کلاس ، مواد مختلفی را از جمله مقاومت کششی و ساخت هندسی گرفته تا خصوصیات سطح آنها یا نحوه جذب و بازتاب نور ، تجزیه می کنید. ما با آرماتور از کلاس ترسیم شکل تحلیلی کار خواهیم کرد و همانطور که در کلاس طراحی پویا آموخته ایم ، با آرماتور کار خواهیم کرد و با استفاده از قرعه کشی از طریق روش ، لباس را به فرم های ساده و ساده استفاده می کنیم. 

مفاهیم دیگری که ما پوشش خواهیم داد شامل قوانین چین ، هفت نوع چین و چگونگی وقوع آنها ، چگونگی حرکت بر هندسه پارچه ، نقاط تنش ، انتزاع و ریتم ، رندر و موارد دیگر است. برای انجام کارهای ساخت و ساز و رندر آماده باشید.

تابلوی داستان برای انیمیشن با کوین رید

این یک دوره مقدماتی است که در آن شما می توانید برخی از تکنیک های داستان پردازی بصری را یاد بگیرید. این روش ها و تمرینات را برای کمک به شما در ایجاد ایده ها و یادگیری نکات و ترفندهای مورد استفاده در داستان نویسی پوشش می دهد. تکالیف به شما کمک می کند تا یک سبد استارتاپ برای داستان فیلم سازی بسازید و به اصول اولیه ایجاد داستانهای شخصی خود مجهز شوید.

طراحی خالق فیلم و بازی با بابی ربولز

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از حیوانات زمین به عنوان یک راهنما ، موجودات خود را طراحی کنید. طبیعت ابزاری قدرتمند است که در هنگام ترسیم ایده ها و طراحی خلاقیت برای فیلم و بازی ، نحوه استفاده از منابع زندگی واقعی را در خلاقیت خود به شما نشان می دهد. ما برای تولید ایده ها با طرح بندی خشن و سریع شروع خواهیم کرد و سپس به آرامی این ایده ها را در یک قطعه نمونه کارها جلا یافته اصلاح می کنیم. دانش آموزان یاد می گیرند چگونه با استفاده از فرم های اساسی ، موجودات را طراحی کنند ، چگونه واقعاً از طراحی و عملکرد موجودات و اهمیت آناتومی دیدن کنند.

طراحی کاراکتر برای فیلم ها و بازی ها با مارکو نلور

این دوره به شما تکنیک های پایه و همچنین پیشرفته در خلق شخصیت را آموزش می دهد. دانش آموزان با توسعه نگرش آن شخصیت و گودبرداری در اعماق آنچه شخصیت باعث احساس واقعی و پایه می شود ، جوهر شخصیت را کشف می کنند. 

قصه گویی بصری در بازی های ویدئویی و دنیاهای سینمایی مهم است و دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه می توانند تمام جنبه های یک شخصیت را در لباس خود و همچنین جزئیات کوچک مانند نمایش ، نگرش و طعم به تصویر بکشند. دانشجویان با تمرکز روی جزئیات ، روشنایی ، ارتباطات و وضوح یاد می گیرند که چگونه یک شخصیت قدرتمند را از ابتدا تا انتها اجرا کنند.

تکنیک های طراحی و ارائه با میشال کوس

تکنیک های طراحی و ارائه برای طراحی سخت افزار مزایای طراحی ایده ، چشم انداز ، زبان بصری ، تکنیک های ارائه و ارائه و اهداف طراحی را در بر می گیرد. با تمرکز بر اصول طراحی و طراحی ، دانش آموز فرایندی را برای ارائه طرح های قوی تر با استفاده از فرآیندهای طراحی مفهوم ایجاد شده یاد می گیرد. 

با تمرکز بر طراحی برای تولید ، دانشجویان یاد می گیرند که چگونه یک هنرمند مفهوم در یک خط تولید قرار می گیرد. موضوعات عبارتند از: توسعه تم طراحی ، ریز عکسها ، واژگان بصری ، باورپذیری که برای موضوعات ، اصطلاحات ، تصاویر ، ارائه ، نورپردازی و ارائه استفاده می شود. دانش آموزان هر دو وسیله نقلیه و Mech را از طرح های کوچک از طریق تصویرگری مفهومی کامل طراحی می کنند.

پاتریک تکنیک های سنتی ارائه نقشه برداری را که او برای ساده سازی آناتومی در شکل های اصلی و خط حرکتی استفاده می کند ، برای ایجاد زبانی که حافظه شما برای باز کردن و توسعه سبک شخصی نقاشی خود استفاده خواهد کرد ، بحث خواهد کرد.

  • مهرنوش حکمت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی