صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

صفحه ای پر از جستجو

بایگانی

رایج ترین دروغ هایی که مردان به زنان می گویند؟

مهرنوش حکمت | سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۵ ب.ظ

_نه! تو در آن لباس چاق به نظر نمی آیی
حتما برای شما هم پیش آمده که نظر همسرتان را در مورد لباسی که به تن کرده اید، بپرسید: «عزیزم، آیا این لباس چاقم کرده است؟» این سوالی است که اگر حقیقت را بگویید، موجب ناراحت همسرتان می شود، از این رو آقایان ترجیح می دهند که حتی اگر همسرشان در لباسی که به تن کرده است چاق شده، واقعیت را به زبان نیاورند: «نه عزیزم، تو خیلی هم در آن زیبا و خوش اندامی!» آنوقت است که آقایان می توانند یک نفس راحت، از این که توانستند یک بمب را خنثی کنند، بکشند.


 
_من با دوستان تو مشکلی ندارم
زمانی که خانم ها از آقایان می پرسند: 
«اشکالی ندارد که دوستانم را امروز به خانه دعوت کنم؟» آنها در جواب می گویند: «نه، حتما. من با دوستای تو مشکلی ندارم.» و این در حالی است که وقتی همسر و دوستانش را در حال خنده و شوخی می بیند، دوست دارد که فرار را بر قرار ترجیح دهد.
 
_فردا انجامش می دهم
لامپ خانه سوخته است، نردبان دو روز است که در گوشه اتاق رها شده، راه پله ها نیاز به تعمیر دارد... و هزار کار نیمه تمامی که آقایان مدام انجام شان را به تاخیر می اندازند. 

 راحت ترین جواب برای آقایان این است: «فردا انجامش می دهم». در واقع آنها با این دروغ سفید تا مدتی خودشان را از شر جر و بحث رها می کنند.
 
_گوش ام با توست
از آنجایی که آقایان خیلی به جنگ و جدل علاقه ای ندارند، در جواب خانم که آیا گوش ات با من است، می گویند: «بله عزیزم، من دارم به حرفهایت گوش می دهم.»
 

_من عاشق دست پخت توام
 ممکن است مردی قارچ های داخل پاستا را دوست نداشته باشد اما برای شادی همسرش، تمام آنها را می خورد. همین از دعوا جلوگیری کرده و صمیمیت میان آنها را دو چندان می کند.
 
_حرفت را به کل فراموش کردم
«من به تو گفتم که امروز می خواهم فلان غذا را درست کنم اما تو یادت رفت که موادی را که به تو گفتم، برایم تهیه کنی.» 
زمانی که آقایان این چنین جملات را از زبان خانم ها می شوند، ساده ترین جواب این است که بگویند: «ببخشید، من به کل فراموش کردم» بله شاید در برخی مواقع فراموش کرده باشند، اما بعضی اوقات هم از قصد از این کار سر باز می زنند


_به نظر می آید که لاغر شده ای
این یکی از دروغ های رایجی است که آقایان تنها برای دل خانم ها می گویند. گرچه آقایان می دانند که خانم شان وزنی کم نکرده اما پس از دیدن تلاش های او، برای این که دلش را نشکنند یا انگیزه اش را از بین نبرند، به او می گویند که تغییر کرده ای.
 
_ترافیک سنگین بود
در زمان هایی که آقایان دیر به سر قرار می رسند، معمولا تقصیر را گردن ترافیک می اندازند. 

_من کار داشتم
یکی از بهترین بهانه هایی که آقایان در زمان بوجود آمدن مشکلات بیان می کنند، کار است. می خواهد تاخیر در آمدن به خانه باشد یا فراموش کردن خرید خانه، در هر صورت ساده ترین توضیح برای آنها این است که بگویند درگیر کار بودند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی